Bevásárlókosár

Vásárlási segéd

Csapatunk segít Önnek a döntésben.

Vásárlással kapcsolatos gyakori kérdések

Vásárlási segéd

A rendelés megerősítését követő 1-3 munkanapban érkezik terméke. Folyamatosan tájékoztatjuk Önt annak állapotáról a megadott e-mail címen.

Fiókot a “Fiókom” aloldalon regisztrálhat magának. Innen később is elérheti rendeléseit, számláit, illetve elmentheti számlázási- és szállítási címeit. Érdemes regisztrálni, mert egyedi akciókat küldünk klubtagjainknak!

Szállítás megkezdése előtt:

Amennyiben rendelkezik nálunk regisztrációval, akkor a Fiókom->Rendelések oldalon láthatja annak státuszát.

Amennyiben Önnek nincs regisztrációja, a tőlünk legutóbb kapott e-mail-ben láthatja a státuszt.

Szállítás megkezdése után:

A futárszolgálattól kapott értesítőben található egy követőkód, amivel ellenőrizheti terméke státuszát, várható szállítási napját.

Igen. Személyes adatait a legnagyobb körültekintéssel kezeljük. Minden információt megtalál erről az Adatvédelmi nyilatkozatunkban.

Bankkártyájához mi sosem férünk hozzá, annak adatait nem látjuk. Így ha akarnánk sem, tudnánk levonni. Minden költséget feltüntetünk a Pénztár oldalon.

Cserével, jótállásal kapcsolatos gyakori kérdések

Visszaküldés, csere segéd

A rendelése készhezvételétől számított 14 napig Ön indoklás nélkül elállhat a vásárlástól, mi pedig (miután visszaküldte nekünk a rendelést) hiánytalanul visszatérítjük a megfizetett összeget.

Ilyen nagyon ritkán fordul elő. Kérjük, mihamarabb vegye fel velünk a kapcsolatot a Kapcsolat oldalon, hogy intézkedni tudjunk. Természetesen kompenzáljuk Önt!

Amennyiben a szállítás során sérült a termék csomagolása, kérjük, nyissa ki. Valószínűleg maga a termék sértetlen. Kérjük, a kinyitást is, és a termékeket is dokumentálja, fotózza le. Amennyiben a termék is sérült, kérjük haladéktalanul vegye fel velünk a kapcsolatot a Kapcsolat oldalon, hogy intézkedhessünk! Természetesen ilyen esetben kompenzáljuk Önt.

Amennyiben jóváhagyást kapott tőlünk termékcserére, vagy jelezte elállási szándékát, kérjük a következő címre postázza a termékeket:

Webshippy Logisztikai Központ
2151 Fót East Gate Business Park, C/2

Bármilyen kérés, kérdés esetén vegye fel velünk a kapcsolatot a Kapcsolat oldalon. Igyekszünk minden beérkező üzenetet 1 napon belül megválaszolni.

Amennyiben terméke még nincs szállítás alatt, tehát nem kapott a futárszolgálattól levelet, kérjük mihamarabb vegye fel velünk a kapcsolatot a Kapcsolat oldalon!

Amennyiben a futárszolgálat már értesítette a kézbesítésről, akkor a levélben található linken tudja módosítani címét, azonban ez növeli a szállítási időt általában 24 órával.

Ha van regisztrációja, navigáljon a Fiókom->Rendelések oldalra, és ott módosíthatja vagy törölheti rendelését.

Ha nincs regisztrációja, kérjük mihamarabb vegye fel velünk a kapcsolatot a Kapcsolat oldalon!

Ingyenes szállítás

Minden 30.000 Ft feletti rendeléshez ingyenes országos házhozszállítást biztosítunk. Csomagjainkat 2-3 munkanap alatt szállítjuk.

Nincs kockázat

Fizessen utánvéttel, miután megbizonyosodott róla, hogy valóban megérkezett a termék. Ha mégsem tetszik Önnek, 14 napig meggondolhatja magát és mi visszafizetjük a vételárat.

Biztonságos online fizetés

A legtöbb bankkártyát elfogadjuk! Bankkártya adataihoz mi nem férünk hozzá. Nincsenek rejtett költségek vagy utólagos levonások. Apple Pay és Google Pay fizetés is elérhető.