Vásárlási segéd
Csapatunk segít Önnek a döntésben.
Vásárlással kapcsolatos gyakori kérdések
Vásárlási segéd
A rendelés megerősítését követő 1-3 munkanapban érkezik terméke. Folyamatosan tájékoztatjuk Önt annak állapotáról a megadott e-mail címen.
Fiókot a “Fiókom” aloldalon regisztrálhat magának. Innen később is elérheti rendeléseit, számláit, illetve elmentheti számlázási- és szállítási címeit. Érdemes regisztrálni, mert egyedi akciókat küldünk klubtagjainknak!
Szállítás megkezdése előtt:
Amennyiben rendelkezik nálunk regisztrációval, akkor a Fiókom->Rendelések oldalon láthatja annak státuszát.
Amennyiben Önnek nincs regisztrációja, a tőlünk legutóbb kapott e-mail-ben láthatja a státuszt.
Szállítás megkezdése után:
A futárszolgálattól kapott értesítőben található egy követőkód, amivel ellenőrizheti terméke státuszát, várható szállítási napját.
Igen. Személyes adatait a legnagyobb körültekintéssel kezeljük. Minden információt megtalál erről az Adatvédelmi nyilatkozatunkban.
Bankkártyájához mi sosem férünk hozzá, annak adatait nem látjuk. Így ha akarnánk sem, tudnánk levonni. Minden költséget feltüntetünk a Pénztár oldalon.
Cserével, jótállásal kapcsolatos gyakori kérdések
Visszaküldés, csere segéd
A rendelése készhezvételétől számított 14 napig Ön indoklás nélkül elállhat a vásárlástól, mi pedig (miután visszaküldte nekünk a rendelést) hiánytalanul visszatérítjük a megfizetett összeget.
Ilyen nagyon ritkán fordul elő. Kérjük, mihamarabb vegye fel velünk a kapcsolatot a Kapcsolat oldalon, hogy intézkedni tudjunk. Természetesen kompenzáljuk Önt!
Amennyiben a szállítás során sérült a termék csomagolása, kérjük, nyissa ki. Valószínűleg maga a termék sértetlen. Kérjük, a kinyitást is, és a termékeket is dokumentálja, fotózza le. Amennyiben a termék is sérült, kérjük haladéktalanul vegye fel velünk a kapcsolatot a Kapcsolat oldalon, hogy intézkedhessünk! Természetesen ilyen esetben kompenzáljuk Önt.
Amennyiben jóváhagyást kapott tőlünk termékcserére, vagy jelezte elállási szándékát, kérjük a következő címre postázza a termékeket:
Webshippy Logisztikai Központ
2151 Fót East Gate Business Park, C/2
Bármilyen kérés, kérdés esetén vegye fel velünk a kapcsolatot a Kapcsolat oldalon. Igyekszünk minden beérkező üzenetet 1 napon belül megválaszolni.
Amennyiben terméke még nincs szállítás alatt, tehát nem kapott a futárszolgálattól levelet, kérjük mihamarabb vegye fel velünk a kapcsolatot a Kapcsolat oldalon!
Amennyiben a futárszolgálat már értesítette a kézbesítésről, akkor a levélben található linken tudja módosítani címét, azonban ez növeli a szállítási időt általában 24 órával.
Ha van regisztrációja, navigáljon a Fiókom->Rendelések oldalra, és ott módosíthatja vagy törölheti rendelését.
Ha nincs regisztrációja, kérjük mihamarabb vegye fel velünk a kapcsolatot a Kapcsolat oldalon!